بازدید نوروزی استاندار سمنان از بیمارستان معتمدی و اورژانس پیشبیمارستانی شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز جمعه یکم فروردین ماه ۱۴۰۴، دکتر محمدجواد کولیوند استاندار سمنان از بیمارستان معتمدی و حوزه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ شهرستان گرمسار بازدید کرد.
در این بازدیدها که همتی سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار، دکتر اکبری سرپرست بیمارستان معتمدی و مهری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار نیز حضور داشتند، استاندار سمنان با حضور در بخش های مختلف بیمارستان معتمدی، با کادر درمان و کارکنان بیمارستان دیدار کرد.
دکتر محمد جواد کولیوند ضمن عرض خداقوت و قدردانی از زحمات کادر درمان و نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی، فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.
وی به اتفاق هیات همراه به بررسی روند ارائه خدمات درمانی و در عیادت و دیدار با بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان، با بیماران به گفتگو پرداخت.